Ünlülerle Çalış, Markanı Konuştur, Daha Çok Satış Yap!
Blog
Yeni Dünya Artık Daha Dijital!
İşte tam da bu yüzden işinizi ve hayallerinizi, inovatif çözümlerle online dünyanın bir parçası yaparak yeni dünya düzenine uyum sağlamanız gerekiyor… Yeni dünyada gelişen teknolojiyi takip ederek, trendlere ayak uydurmak ve markanız için en doğru adımları atabilmeniz için de dijital partnerlerinizi doğru seçmeniz en kritik kararların başında geliyor…
Dijital dünyada her gün yeni bir gelişme yaşanırken, sizin markanıza odaklanarak zamanınızı doğru şekilde yönetmeniz; seçtiğiniz dijital partnerlerin de dijital pazarlama stratejilerinize odaklanarak markanızı büyütmenize yardımcı olması en doğru çözüm olarak görünüyor.
Marka yaratmak, dijital pazarlama stratejinizi doğru kurgulamak, markanız için persona çalışmalarını yapmak, Influencer pazarlama çalışmalarını gerçekleştirmek, pazarlama bütçelerinizi optimize etmek ve dijital varlıklarınızı doğru konumlandırmak, Instagram ve Facebook içerik yönetiminizi yapmak, reklamlarınızı doğru hedef kitle ile buluşturmak… Buraya yazmakla sığdıramayacağımız birçok konudan aslında sorumlusunuz. Ancak bu konuları alanında uzman şirketlerle çalışarak, bu sorumluluklarınızı ve bütçenizi en doğru şekilde yönetmeniz de mümkün…
Online dünyanın en iddialı ve kreatif projelerini partnerlerimiz için geliştirirken, dijital dünyanın dinamiklerini ve pazarlama stratejilerinizi BİBUBA PR olarak üstleniyoruz. Bu zamana kadar gerçekleştirdiğimiz ve halihazırda dijital varlıklarını yönettiğimiz markalarımızla çıktığımız bu uzun yolculukta müthiş deneyimler elde ettik.
Elde ettiğimiz deneyimlerimizi, markalarımızın bize en çok sorduğu soruları, dijital dünyanın bilinmeyenlerini ve bunun gibi daha birçok konuyu şeffaf bir şekilde anlattığımız blog sayfamızı siz de takip ederek markanızı büyütebilirsiniz. Dijital pazarlama stratejilerinize yön verecek olan blog yazılarımızda markanız için hazırladığımız tavsiye ve önerilerimizi bulabilirsiniz.
Blog yazılarımızdan anında haberdar olmak için bültenimize ücretsiz şekilde abone olabilirsiniz!
Basın bültenleri oluşturma, geliştirmeHedef kitle belirleme ve hedef kitle üzerinde olumlu algı yaratmaBültenlerin dağıtımı, yayınlanması, raporlanmasıYazılı – dijital mecralarda ürün – marka – firma tanıtımıSeo çalışmalarıSosyal medya tanıtım ve algı oluşturma aşamaları
TalepTrafikArtışSatışİçerik KalitesiEtkileşimİletişimİtibarMesaj İlişkileriGeleneksel PR Çalışmaları’nın tamamını kendi bünyesinde barındırdığı için tercih edilmelidir.
Yanıtı çok açık; İnsanların %90’ı yeni bir ürün satın almadan önce araştırır,İnsanların %65’i internette kullandıkları arama motorlarından elde edilen bilgileri güvenli olarak algılar, kısacası arama motorlarından elde ettikleri bilgilere güvenirler.İnsanların %75’i yaptıkları arama ve araştırmalarda negatif fikirler ve yorumlar görürse o ürünü satın almaktan vazgeçerler.
SEO çalışmalarının asla durdurulmaması gereklidir. SEO çalışmaları internet ortamında, arama sıralamalarında üst sıraya yerleşmenizi ve sıranızı korumaya yaradığı gibi ürünlerin ve tüketicilerin olumlu davranışlarını devam ettirmelerini de sağlamaktadır.Marka elçisi seçilirken elçinin özenle seçilmesi ve uzun vadeli anlaşma sağlanması gereklidir.Firmanız, markanız, ürünleriniz, hizmetleriniz için olumlu fikirlerin yaratılması kolay olduğu gibi olumsuz fikirlerin oluşması da kolay olabilir.…
Dijital PR yapılması için bir ya da birden fazla sebep olabilir. Bu sebeplere birkaç örnek verecek olursak; Firmanız yeni bir ürün çıkardı ya da çıkarmak üzere ise ve bu ürün hakkında; halk üzerinde olumlu etkiler bırakmak, ciddi miktarlarda kazanç gelirleri hedefi belirlediysek,Kuruluşunuz hakkında uzun süredir açamadığınız kapıları ve kalıpları açmak ya da yıkmak istiyorsanız,Eşsiz ya…
Son 10 yıl içerisinde günlük hayatta ve dünya çapında meydana gelen yenilikler e bakıldığında sosyal medyanın etkisi şüphesiz oldukça büyüktür. İnsanların tüm ihtiyaçlarını sosyal medya üzerinden karşılama arzuları ve günlük boş vakitlerinin neredeyse tamamını internet gezintilerinde geçirmeleri dijital Pierre çalışmalarının etkisinin ne kadar büyük olduğunu da gözler önüne serer. Dijital ortamlarda Pr çalışmalarını yürütmek için…
Son dönemlerde hızla yayılmaya gösteren dijital fiyat çalışmalarının ne derecede etkili olduğu özellikle markalar tarafından merak edilen soruların başında yer alır. Markaların imajını güçlendirme noktasında oldukça etkili bir teknik olduğunu söylemek mümkündür. Üstelik dijital çalışmalarla hedeflediğiniz kesimden daha fazla kesime hitap etme olanağını bulunması markanızın prestijini üst seviyelere çıkarmanızı sağlar. Günümüzde aktif olarak gerçekleştirilen Pr…
Geleneksel Pr çalışmalarında rol sahibi olan faktör genellikle yazılı basın yayın organlarıydı. Çalışmalarınızı gazete ya da dergilerde sergilediğiniz zaman hangi kitle tarafından okunduğunu ve ne kadar okunduğunu öğrenme olasılığınız oldukça düşüktür. Ayrıca geleneksel Pr çalışmalarını yürütürken daha yoğun bir çalışma temposu gerekli olur. maliyet açısından da yüksek rakamlar ödemeniz gerektiği bilinen detaylar arasında yer alır.…
Dijital Pr çalışmaları internet üzerinde yayınlandığı için 7 gün 24 saat boyunca milyonlarca kişiye ulaşabilme olanağı sağlar.Markanızın mevcut hedef kitlenizin haricinde daha geniş kesimlere de hitap etmesi açısından uygun bir yol çizer.Kaliteli ve güvenilir bilgiler sunan markaları Google tarafından ön plana çıkarılıyor olması dijital Pr çalışmalarının en büyük avantajlarının başında yer alır.Markanızın güvenilirlik seviyesi artış…
Dijital Pr kavramının kullanılması için belli bir dönem aralığının olmasına gerek yoktur. Özellikle markaların yeni bir ürünü satışa sunacakları zaman etkileyici bir tanıtım çalışması yapabilmeleri için dijital Pr yöntemi en ideal sistemdir. Son yıllarda insanların tüm iletişimlerini sosyal medya aracılığıyla kurdukları düşünüldüğünde dijital yöntemlerinin tercih edilmesi en etkili sonuçları oldukça kısa süre içerisinde alabilmek için…